Fa-ti somnul de frumusete!

Categories Dieta & SanatatePosted on

Dumnezeu a facut ziua si noaptea gandinduse ca noapte va fi pentru odihna, nu? Dar din cauza programelor incarcate abia ajungem sa ne bucuram de timp pentru somn. Pana la miezul noptii, ne terminam task-urile de la job. Daca avem timp liber, ne mai uitam la TV sau citim carti. Multi oameni gasesc in mod natural, dificil sa dormi si stau pana tarziu treji.

Somnul este foarte important pentru sanatatea noastra in totalitate. Daca nu beneficiem de destule ore de somn, corpul nostru va incepe sa arate simptome precum cearcane, piele terna, ochi iritati, iritatii pe piele si alte probleme. Pentru a ramane frumoase si atrctive avem nevoie de somnul de frumusete!

Un alt dezavantaj al lipsei somnului sunt semnele de imbatranire precum linii fine, riduri si pielea lasata, prea devreme. Deci cate ore trebuie sa dormim ca sa spunem ca am avut un somn de frumusete? Raspunsul este 8 ore. Nu-ti pierde timpul. Daca munca ta nu se termina intr-o zi, atunci pregateste-ti lista cu lucruri de facut mai devreme data viitoare. Divide munca si printre membrii familiei, pentru a nu fi singura care se alege cu munca. Ia-o usor uneori, poti sa continui treburile si in ziua urmatoare.

Femeile sunt bune la multitasking, si asta le tine mintea foarte ocupata. Aceasta minte ocupata creeaza probleme pentru ca apar griji deloc necesare si ne retin somnul de frumusete. Daca sunt copii mici in casa, atunci clar somnul acesta este un vis. Zi de zi, viata a devenit atat de stresanta cu atatea griji si treburi de rezolvat incat un somn linistit este prea departe de a exista. Mai bine evita sa te uiti la televizor inainte de a merge la culcare. Asta iti va salva gandurile de la a zbura in toate directiile.

Sfaturi pentru a prinde un somn de frumusete.

Pastreaza-ti dormitorul intr-o conditie bune, pentru ca atunci cand ai chef sa lenevesti in pat sa te simti bine. Pastreaza nivelul de zgomot cat mai mic in dormitor.

Poti cumpara si buretei pentru ureche in cazul in care ceilalti din casa fac galagie si nu te lasa sa dormi.

Verile, poti folosi aerul conditionat pentru a pastra temperatura usor rece si pentru a iti permite sa adormi usor.

Luminile in dormitor trebuie sa fie diminuate, inchise.

Daca nu poti adormi, fa o baie relaxanta inainte sa dormi. Fa si un masaj, este o metoda buna de a te relaxa.

Nu e nevoie sa iti planifici treburile pe ziua urmatoare chiar inainte sa te pui in pat. Lasa munca pe dimineata pentru a nu te stresa in timpul somnului.

Lasă un răspuns