Cum să previi retenția de apă din organism

Categories Dieta & SanatatePosted on

retentie apa

Retenția de apă și balonarea poate fi un simptom de boli cardiovasculare, boli de rinichi, tulburări digestive, dezechilibru hormonal sau o dietă proastă. Totuși retenția de apă și balonarea nu sunt neapărat cauzate de aceste tulburări, dar de multe ori este o extensie a cauzei reale, deshidratarea.

Deshidratarea duce la retenția de apă, deoarece organismul nu poate funcționa corect fără apă suficientă. Sistemul cardiovascular, sistemul digestiv, sistemul nervos, producția generală metabolismul și hormonii sunt doar trei dintre cele mai importante funcții de viață care se bazează pe foarte multă apă. Din moment ce aceste sisteme sunt esențiale pentru susținerea vieții, organismul trece automat în modul de reținere a apei, dacă aportul este insuficient prin stocarea de apă în celule.

Retentia de apa este o problemă deosebită la femei din cauza exacerbării simptomelor de dezechilibru hormonal . Acest lucru duce la niveluri ridicate de oboseală , creștere semnificativă în greutate , tulburări de dispoziție și disconfort general, din cauza balonării . Problema este agravată de convingerea falsă că apa potabilă care va duce la retenția de apă mai mare și, în loc de a opta pentru produse farmaceutice , cum ar fi diureticele care servesc doar pentru a crește deshidratarea. Mănâncă în loc de alimente care în mod natural echilibrează nivelul apei și pentru a evita alimentele care cresc retenția de apă . Bea mai multă apă .

Corectează dieta . Cei mai mulți dintre noi nu avem o dietă sănătoasă . Cel mai bun mod de  corectare a multor tulburari digestive și balonare este dieta. Fa acest lucru timp de 8 săptămâni , se va face o mare diferență .

Bea cel putin 6 pahare de apă filtrată pe zi, dacă credeți că ți-e sete sau nu . În cazul în care urina nu este palidă și clară , crește aportul de apă .

Limitați consumul de cofeină la o ceașcă de ceai sau cafea pe zi . Înlocuiți restul cu ceaiuri de plante .

Exercițiile fizice cel putin 30 de minute pe zi , exerciții de tip cardio-vascular , cum ar fi jogging sunt cele mai bune și mai ieftine .

Nu luați diuretice de retenție generală a apei , cu excepția sfatului medicului .

Elimină alimentele cu conținut ridicat de sare din dieta ta , mai ales ambalate și alimentele procesate .
Limitați consumul de alcool . Bea un pahar suplimentar de apă pentru fiecare pahar de alcool .

Lasă un răspuns