7 beneficii penru sănătate ale orezului brun

Categories Dieta & SanatatePosted on

Heap of Brown rice isolated

Orezul brun este mai bun pentru tine decât alb – cei mai multe dintre noi stiu asta! Majoritatea consumatorilor aleg de obicei, orez alb peste orezul brun din cauza diferenței de aspect. Deși este adevărat, orezul alb pare mult mai delicios decât orezul brun, aceasta nu înseamnă că este alternativa mai sănătoasă.

Potrivit unui studiu realizat de American Journal of Clinical Nutrition, orezul brun este alegerea de top atât în ​​termeni de beneficii sănătoase inerente nutritive și altele.

1 . Bogat in seleniu
Orez brun este bogat in seleniu care reduce riscul de a dezvolta boli comune, cum ar fi cancerul , bolile de inima si artrita .

2 . De mare în mangan
O cana de orez brun asigură 80 % din necesarul zilnic de mangan . Manganul ajută corpul să sintetizeze grăsimile. Manganul beneficiază , de asemenea, sistemul nostru nervos și de reproducere .

3 . Bogate în uleiuri mod natural
Uleiurile care apar în mod natural sunt benefice pentru organism , deoarece aceste grasimi sanatoase ajuta la normalizarea nivelului de colesterol .

4 . Promovează pierderea în greutate
Conținutul de fibre al orezului brun ține funcția intestinală la vârf , deoarece face digestia mult mai ușor . Orezul brun este completarea perfectă pentru dieta de zi cu zi. În plus , orez brun , de asemenea, face burtă să se simtă completă ceea ce se traduce în porții mai mici de masă .

5. Bogat în anti-oxidanți
Aceasta este una dintre cele mai bine păstrate secrete în ceea ce privește orezul brun . Noi , de obicei, asociem alimentele bogate în anti -oxidanți cu afine, căpșuni și alte fructe și legume.

6. Bogat in fibre
Orezul brun este bogat în fibre și pe partea de sus a listei de alimente care poate ajuta la prevenirea cancerului de colon . Acest lucru poate fi atribuit un nivel ridicat de fibre conținute în mod natural în orezul brun .

Lasă un răspuns