Top 6 cele mai sănătoase legume

Categories Dieta & SanatatePosted on

legume

Legumele sunt o parte importantă a dietei tuturor . Ele conțin zeci de substanțe nutritive importante și au o mulțime de fibre dietetice . Și doar prin obținerea cotei zilnice de cinci la nouă porții , te ajută să construiești imunitatea organismului la lucruri cum ar fi cancerul , boli de inima si diabet .

Deci, care sunt cele mai sănătoase legume pe care ar trebui să le mâncăm pentru a stimula potențialul de a lupta cu boala? Citește mai departe pentru a afla .

Roșii

Deși punct de vedere tehnic este un fruct , roșiile sunt cel mai adesea servite ca o legumă . Pline de licopen , aceste sfere roșii frumoase ( și toate produsele pe bază de roșii ) sunt renumite pentru capacitățile lor de a lupta împotriva cancerului. Nu numai că sunt pline de vitamine ( de la vitaminele A la K ) , păstrează , de asemenea, tensiunea arterială în a verifica și de a ajuta la reducerea numărului de radicali liberi în corpul nostru .

Broccoli

Cateva alimente sunt în măsura de lupta împotriva bolilor ca broccoli . Această legumă cruciferă este dotată cu antioxidanți care ajută la reducerea riscului de cancer de stomac , pulmonar . Și pentru că broccoli este bogat in beta – caroten , vitamina C și acid folic , este, de asemenea bun la stimularea imunitatii la răceli și gripe .

Varza de Bruxelles

Aceste mici legume verzi sunt deosebit de importante pentru femeile gravide , deoarece acestea sunt ambalate cu acid folic , o vitamina B care previne defectele de tub neural . Varza de Bruxelles este , de asemenea, ambalată cu vitamine C și K , precum și acizi de fibre , potasiu și omega – 3 acizi grași .

Morcovi

Aceste minuni portocalii sunt încărcate cu substante nutritive pentru ochi , piele și păr. Sunt , de asemenea, cea mai bogată sursă de antioxidanți importanți , cum ar fi vitamina A. Și , deoarece acestea sunt bogate in vitamina C , morcovi proteja sistemul cardiovascular de la daune .

Cartofi dulci

Această legumă are zeci de nutrienți anti-cancer , cum ar fi vitamina A , C și mangan . Sunt , de asemenea, o sursa bună de fibre și fier , deci nu numai că vă dau energie , ele pot ajuta , de asemenea, la reglarea sistemului digestiv .

Vânătă

Ridicat în nutrienți sănătoși pentru inimă , vinetele sunt bogate de antioxidanți , cum ar fi nasunin ( un compus unic care protejează celulele creierului de la daune ) . Și pentru că vinetele sunt încărcate cu fibre si potasiu , cercetatorii cred ca pot reduce riscul de accident vascular cerebral și demență .

Lasă un răspuns