Dieta South Beach – plan de dietă

Categories Dieta & FitnessPosted on

Dieta South Beach meniu

Dieta South Beach a fost creată de doctorul Agatston şi dieteticiana Marie Almon, S.U.A. Este similară cu Dieta Montignac de la care se pare că a pornit. Unii o confundă cu o dietele cu conținut redus de carbohidrați, sau chiar cu Dieta Atkins dar este o mare diferență.

Dieta South Beach nu elimină practic nici-un aliment dar încurajează consumul de fructe, legume, carne slabă, pește, lactate în detrimentul pâinii albe, orezului alb și altor alimente cu încărcare glicemică mare. Grăsimile sunt limitate. Mișcarea moderată face parte din stilul de viață promovat.

Prima fază
Prima fază, care durează două săptămâni, interzice complet consumul de carbohidrați. Puteți totuși să mâncați fără probleme carne slabă (pui, curcan, pește, fructe de mare), legume, brânză, nuci și ouă. Veți slăbi între 4 și 6 kilograme!

În această fază consumați fără teamă pui, curcan, pește, legume verzi, alune, ulei de măsline. Secretul constă într-un meniu echilibrat și astfel veți înlătura senzația de foame.
Evitați carnea grasă, carnea de vițel, iaurtul, înghețata, porumbul, sucurile de fructe, orezul, pastele și alcoolul.

A doua fază
În cea de-a doua fază a dietei se pot introduce câteva din alimentele interzise în prima și veți continua să slăbiți câte un kilogram pe săptămnă. Această fază va dura până reușiți să dați jos numărul de kilograme dorite.

Puteți consuma porții obișnuite de mâncare. Meniul este acum mai permisiv și aveți voie să mâncați pâine din tărâțe, lapte degresat, vin roșu, cartofi, morcovi, banane, ananas și miere.

A treia fază
Faza a treia a dietei South Beach se referă la menținerea greutății dobândite și va dura toată viața. Sună dramatic dar trebuie să ținem cont de faptul că nu este de joacă cu kilogramele în plus și că acestea ne pot provoca boli de inimă. În momentul în care simțiți că luați iar în greutate, pur și simplu vă întoarceți la prima fază.

Lasă un răspuns