Pere – beneficii pentru sănătate si dietă

Categories Dieta & FitnessPosted on

peree

Perele oferă o sursă foarte bună de fibre si sunt , de asemenea, o sursa buna de vitamina B2 , C , E , cupru , și potasiu . Acestea conțin , de asemenea, o cantitate semnificativă de pectină , care este o fibră solubilă în apă .

Perele sunt de fapt mai bogate în pectină decât merele. Acest lucru le face eficiente în a ajuta la scăderea nivelului de colesterol și în tonifierea intestinelor. Ele sunt adesea recomandate de către practicieni de îngrijire a sănătății ca un fruct hipoalergenice , care este bogata in fibre . Ele sunt mai puțin susceptibile de a produce un răspuns negativ decât alte fructe . Perele sunt adesea recomandate ca un fruct în condiții de siguranță pentru a introduce la sugari . Perele sunt o sursă extraordinară de fibre alimentare atunci când coaja este mâncata împreună cu pulpa . Perele sunt , de asemenea, o sursa excelenta de vitamina C si vitamina E , ambele antioxidanti puternici si substante nutritive esentiale .

Perele sunt adesea recomandate ca un fruct hipo-alergenice , care sunt bogate in fibre , dar mai puțin susceptibile de a produce reacții adverse . Sucul de pere este sigur de a fi introduse la sugari , deoarece acestea sunt ușoare , dar sănătoase .

  • Tensiunii arteriale : Perele au anti – oxidant si anti – cancerigen glutation , care ajuta la prevenirea hipertensiunii arteriale și accident vascular cerebral .
  • Tensiunii arteriale : Perele au anti – oxidant si anti – cancerigen glutation , care ajuta la prevenirea hipertensiunii arteriale și accident vascular cerebral .
  • Prevenirea cancerului :ridicat de vitamina C și conținut de cupru actul fel de bun anti-oxidanti , care protejeaza celulele de la daune de radicalii liberi .
  • Colesterol : Conținutul ridicat de pectină în pere face foarte util în a ajuta la scăderea nivelului de colesterol.
  • Constipatie : Pectina din pere este diuretic și au un efect laxativ ușor . Consumul de suc de pere ajuta în mod regulat la reglarea tranzitului intestinal .
  • Energie : Aveți posibilitatea să obțineți sursa rapid și natural de energie din suc de pere , datorită în mare măsură la sumele mari de fructoză și glucoză .
  • Febră :efectul de răcire din pere este excelent în ameliorarea febrei . Cel mai bun mod de a aduce o febra jos repede este de a bea un pahar mare de suc ​​de pere .
  • Rapel imunitar : de nutrienti anti – oxidant din pere sunt esențiale în construirea sistemului imunitar . Bea suc de pere , atunci când vă simțiți o venire rece .
  • Inflamatia : Suc de pere are un efect anti – inflamator si ajuta la ameliorarea sufera de multă durere în diferite condiții inflamatorii .
  • Osteoporoza : Perele contin nivel ridicat de bor . Bor ajută organismul să rețină de calciu , astfel, împiedică sau întârzie osteoporoza .
  • Sarcina : Conținutul ridicat de acid folic ( acid folic ) previne defectele de tub neural la sugari .
  • Dificultăți de respirație : Caldura verii poate provoca copiilor de a avea dificultati de respiratie cu indiferență excesivă . Bea suc de pere în această perioadă pentru a ajuta clar flegma .

Lasă un răspuns