Maria Sharapova – numarul 1 in lumea tenisului
Se spune ca cele mai bine platite sportive sunt tenismenele, iar aici pe primul loc in ultimii ani un nume a iesit in evidenta – Maria Sharapova. Dupa accidentul din 2008 pe care l-a avut la umar, Maria este un nume, un style icon, o femeie pe care toata lumea o admira.
Maria Sharapova este o tanara luptatoare careia ii place cand mama ei o insoteste in calatorii deoarece asa isi poate lua si animalul de companie, un caine pe nume Dolce. De curand sportiva s-a logodit cu baschetbalistul Sasha Vujacic si ca toate femeile isi doreste o nunta de poveste.
Nu este usor sa fii o tenismena, mai ales una de top. Lumea tenisului s-a schimbat destul de mult in ultimii ani, iar alaturi de surorile Williams care socheaza mereu pe teren cu vestimentatia lor si de terenul roz pe care l-am putut admira de Ziua Femeii, Maria Sharapova a mai intors o fila din poveste, castigand la Paris un nou trofeu Roland Garros.
Maria Sharapova, tenis la feminin
Maria Yuryevna Sharapova s-a nascut acum 25 de ani in Rusia si cand era mica si-a dorit un singur lucru: sa fie cel mai bun jucator de tenis profesionist. La o varsta frageda – 2000 - lumea a facut cunostinta cu ea si in iunie 2012 se poate spune ca si-a atins visul: si-a recapatat titlul de „numarul 1” dupa sapte ani.
La 188cm inaltime, Maria Sharapova nu a avut copilaria cu care multi suntem obisnuiti. Inca de la 4 ani, cand a pus prima data mana pe o racheta de tenis, ea si familia ei au inceput demersurile pentru viitorul jucatoarei de tenis de top. In 1994 familia s-a mutat in America, iar viata pe un alt continent a carui limba nu o stiau nu a fost lipsita de greutati, fondurile limitate fiind problema majora.
In ciuda tuturor greutatilor, in special primii doi ani departe de mama sa care nu a primit viza pentru America, Sharapova, la varsta de 15 ani, a devenit cea mai tanara jucatoare care a ajuns in finala turneului de juniori Australian Open.
Maria, fata de aur a tenisului
Anul trecut, venitul Mariei se invartea in jurul sumei de 24.5 milioane de dolari. Multi se intreaba cum o jucatoare de tenis atat de tanara, care a jucat relativ putin la viata ei, poate sa stranga aceasta suma. Raspunsul este simplu: inca de la 11 ani, cand a semnat primul contract de sponsorizare cu Nike, aceasta si-a pus bazele temeliei financiare.
De multe ori a recunoscut ca daca ar fi fost sa joace in echipa, ea nu ar fi dat pase nimanui. Asa singura, blonda si mereu cu zambetul pe buze, Maria Sharapova si incapatanarea care o caracterizeaza au facut-o sa ajunga in top si brand-urile au iubit-o pentru asta. Imaginea sa este „nepangarita”, iar relatiile si le-a pastrat mereu discrete, spre deosebire de colega ei, diva Anna Kournikova.
Printre label-urile cu care a colaborat se numara: Nike, Evian, Sony Ericsson, Tiffany si Tag Heuer, nu vreau sa te plictisesc insirand la nesfarsit brand-uri cu greutate. Revista Sports Illustrated a adorat-o, Canon a vrut sa ii duca imaginea mai departe, iar in ultimii ani si-a pus amprenta chiar si pe cateva colectii vestimentare. As vrea sa spun ca asa se incheie o poveste de succes, insa stiu ca Maria Sharapova mai are multe de dovedit.