20 de gustari care te ajuta sa slabesti

Categories Dieta & SanatatePosted on

Crezi ca slabitul este posibil numai daca te abtii de la ce-ti place tie mai mult? Ei bine, nu! Am pregatit pentru tine o lista de gustari  care nu numai ca sunt delicioase, dar te si ajuta sa dai jos kilogramele in plus.

1.Oua fierte tari cu sos de sriracha. Daca vrei sa iti imbunatatesti activitatea glandei tiroide, responsabila pentru crestere si  pentru functionarea metabolismului, ouale fierte sunt alegerea perfecta, iar daca iti plac mancarurile condimentate le poti  asezona cu sriracha. Suna a chineza? Ai dreptate, sriracha este un sos chinezesc iute si il poti achizitiona de la Dragonul Rosu.

2.Pastrama de curcan cu mustar.  30 de grame de pastrama au 10 grame de proteine, dar numai 60 de calorii. Din moment ce proteinele  se digera mai greu, este o gustare ideala care iti va tine de foame o perioada mai lunga de timp.

3. Popcorn. Fie ca il faci in aparat, fie ca il faci la microunde, popcornul este o sursa importanta de fibre, de vitamina B12  si are putine calorii.

4. Unt de arahide pe paine toast. Proteinele si grasimile sanatoase din untul de arahide sunt extraordinare daca vrei sa iti intaresti fibra musculara. Stim ca nu suna a gustare care sa te ajute sa slabesti, dar caloriile din untul de arahide te vor face sa consumi mult mai putine in restul zilei.

5. Chipsuri din dovlecel cu paprika si sare de mare. Taie dovlecelul in felii subtiri si adauga o lingura de ulei de masline, sare de mare si piper. Presara paprika pe deasupra si gateste-l la cuptor la  230 de grade, timp de o jumatate de ora.

6.  Soia verde cu sare de mare. Consumul de soia verde  incetineste digestia si te ajuta sa pierzi din kilogramele in plus prin fibrele care se gasesc in ea.

7. Batoane de susan.  Nu numai ca semintele de susan contin omega-3 si fier, dar te si ajuta sa slabesti prin absorbtia de zahar si prin stabilizarea nivelulul acestuia in organism. Un baton de 100 de grame contine cate 4 grame de fibre si de proteine si doar 5 grame de zahar.

8. Mix de nuci  fara gluten . Nucile au un  continut ridicat de fibre si proteine, dar sunt sarace in zahar si carbohidrati, asa ca pot fi o gustare ideala. Amesteca  migdale, nuci, seminte de dovleac si  coacaze uscate. Le poti manca simple sau cu lapte.

9. O lingura de fulgi de ciocolata si alune. Alunele te vor face sa te simti satula timp indelungat, iar fulgii de ciocolata iti vor satisface pofta de zahar.

10. Oua coapte in avocado. Aceasta gustare bogata in proteine are mai putin de 200 de calorii si este ideala atunci cand vrei sa pierzi in greutate.

11. Nuci, mere si scortisoara. Pe langa faptul ca adauga o aroma extraordinara, scortisoara ajuta si la echilibrarea nivelului de zahar din organism.

12. Fulgi de ovaz. Sarac in grasimi si bogat in proteine, ovazul iti va alunga foamea cateva ore bune. Combina fulgii cu unt de migdale, seminte de chia, fulgi de ciocolata si de cocos, miere si o lingurita de vanilie  si vei avea parte de o gustare delicioasa.

13. Seminte de rodie cu fistic. Aceasta gustare este indicata daca vrei sa eviti mancatul in exces. Semintele de rodie sunt bogate in fibre si aduc un aport majoc de vitamina C, iar fisticul este recunoscut pentru imbunatatirea circulatiei sangelui atunci cand faci sport.

14. Iaurt cu afine. Aceasta gustare este o sursa extraordinara de proteine, iar combinatia de calciu si aminoacizi din iaurt ajuta la arderea grasimilor. Pentru un gust mai savuros, pune afinele in iaurt cu cateva ore inainte de a-l consuma.

15. Avocado cu suc de lime si fructe goji. Jumatate de avocado este excelenta pentru fibrele si grasimile sanatoase pe care le contine, iar fructele goji regleaza nivelul de zahar din sange si apetitul.

16. Somon conservat, capere si lamaie. Somonul este bogat in omega-3  si  va creste nivelul hormonilor specializati in arderea grasimii, in special a celei de pe abdomen. Adauga  capere si lamaie pentru a imbunatatii digestia.

17. Fasole neagra cu salsa si turte de malai. Aceasta combinatie incetineste digestia, deci ajuta atunci cand vrei pierzi in greutate, iar gustul picant te va face sa mananci mai incet, asa ca  sunt sanse mai mari sa te ridici de la masa atunci cand te-ai saturat.

18. Curcan cu avocado. Este o alegere excelenta daca vrei o gustare delicioasa care sa-ti potoleasca poftele de mai tarziu si poti adauga si mustar pentru un plus de savoare.

18. Ricotta cu pere si scortisoara. Ricotta contine un aminoacid care ajuta la arderea caloriilor si la intarirea fibrei musculare, iar perele si scortisoara vor preveni  poftele ulterioare.

20. Mere cu unt de arahide. Cojeste un mar, taie-l in doua si intinde unt de arahide peste felii. Aceasta combinatie plina de fibre  este un inlocuitor grozav pentru un sandwich cu paine si contine enzime care sustin o digestie eficienta.