Cum sa creezi cu succes un site de reduceri in Romania

Categories DiversePosted on
S-ar putea sa credeti ca are sens sa reduceti pretul produselor pe care le vindeti pentru a creste vanzarile - ca este un rezultat evident. Dar trebuie sa maximizati profitul prin mentinerea marjelor cat mai mari, astfel incat sa nu reduceti in mod constant preturile. Știind cum si cand sa utilizati reduceri sub forma de vouchere online si coduri promotionale este esential. Reducerile pot fi diferenta dintre un client care navigheaza pe un site de reduceri si un client care face o achizitie imediata. Psihologie de vanzari Daca un client cumpara un produs cu o reducere de 50% de pe un site de reduceri, simte ca si cum ar fi economisit bani - indiferent daca vor cumpara sau nu vreodata produsul in primul rand. Acestia cumpara sentimentul bun pe care il aduce reducerea, precum si produsul in sine. Daca utilizati vouchere si coduri promotionale ca o modalitate de a recompensa clientii fideli, ii multumiti - si cui nu-i place sa fie multumit? Ce articole ar trebui sa aiba preturi reduse? O modalitate de a iesi in evidenta cu un site de reduceri, este de a aplica reduceri la produsele pe care o multime de alti retaileri le vand, de asemenea. Daca cumparatorii cauta pe internet cel mai bun pret pentru un anumit element, o reducere poate fi o atractie majora pentru acestia - castigand o vanzare pe care nu ati fi avut-o altfel. Daca reduceti preturile prea des, acest lucru va poate aduce un fel de reputatie gresita. Clientii v-ar putea vedea ca pe un site de reduceri daca folositi coduri promotionale si vouchere online - mai degraba decat un site care vinde bunuri de calitate care merita pretul integral. Daca oferiti prea multe reduceri, clientii vor fi reticenti in a cumpara ceva la pretul total. Prin urmare, ganditi-va la ce imagine doriti sa prezentati si la obiectivele pe care doriti sa le atingeti. Ingrediente cheie pentru un site de reduceri Timp Un cod promotional sau voucher valabil numai pentru o perioada limitata adauga un sentiment de urgenta in mintea unui client. El incepe imediat sa se gandeasca mai serios la cat de mult doreste produsul din doua motive: 1. Daca il vor cumpara, vor sa o obtina cel mai bun pret posibil - acest lucru functioneaza foarte bine atunci cand vindeti un produs disponibil pe scara larga. 2. S-ar putea sa nu fie acolo daca se vor intoarce mai tarziu pentru ca ar putea fi vandut. Codurile promotionale si voucherele online pe un site de reduceri au o chemare la actiune. Limitarea timpului ar trebui sa adauge un sentiment de urgenta, cumparatorii ingrijorandu-se ca ar putea pierde produsul daca nu actioneaza imediat sau foarte curand.

Lasă un răspuns