Home / Diverse / Ce trebuie sa stii inainte de a angaja un avocat asociatii de proprietari

Ce trebuie sa stii inainte de a angaja un avocat asociatii de proprietari

Alegerea unui avocat este una dintre cele mai semnificative decizii luate de o asociatie de proprietari. De multe ori, asociatia ia decizia exclusiv pe baza pretului. Desi "pretul" este un factor valid de luat in considerare, exista alti factori importanti pe care consiliul ar trebui sa ii revizuiasca in timpul procesului de selectie. Acest articol abordeaza trei consideratii majore in alegerea unui avocat asociatii de proprietari. In primul rand, consiliul ar trebui sa determine nivelul de experienta al avocatului potential in reprezentarea asociatiilor comunitare. Avocatii pentru comunitatile de interes comun sunt asemanatori cu avocatii generali din marile corporatii, datorita gamei largi de probleme care apar. Experienta vasta in multe dintre posibilele probleme juridice cu care se confrunta asociatiile comunitare, ar trebui sa fie o conditie prealabila. Statutul si legile privind reglementarea si gestionarea asociatiilor comunitare au devenit mai complicate si mai specializate in ultimii 10-15 ani, deoarece numarul comunitatilor de interes comun s-au triplat. In trecut, multe asociatii de proprietari angajau un avocat pentru a-si reprezenta interesele. In practica de astazi, o asociatie de proprietari ar trebui sa angajeze o firma de avocatura cu reputatie si cu experienta directa in reprezentarea asociatiilor. Bineinteles, avocatul ar putea avea o practica imobiliara, dar este esential ca acesta sa aiba experienta reprezentand asociatia, precum si experienta in domeniul imobiliar, corporatii, litigii, asigurari, colectare, blocare, recuperare fonduri intretinere, faliment si raspunderea pentru spatii.

Cum gasesti un avocat asociatii de proprietari

Gasirea celui mai potrivit avocat pentru a reprezenta o asociatie de proprietari a fost intotdeauna o sarcina complexa. Fiecare dintre noi avem cateva asteptari si idei preconcepute despre tipul de avocat de care avem nevoie. Atunci cand se selecteaza un profesionist, se iau in considerare factori precum personalitatea, experienta si cunostintele; dar si altele, cum ar fi prestigiul biroului de unde apartine avocatul. Pana la izbucnirea internetului in viata noastra, angajarea unui avocat a fost direct legata de gradul de apropiere a profesionistului fata de persoana care avea nevoie de serviciu. Aceasta relatie putea fi personala sau rezultatul intermedierii sau recomandarii unei terte parti de incredere. Adica algoritmul format prin relatie, incredere si recomandare, erau cheia angajarii. Dar, in ultimii ani, acest algoritm s-a schimbat. Piata functioneaza din ce in ce mai mult, bazandu-se pe alte reguli si proceduri. Aceasta transformare favorizeaza, printre altele, o mai mare transparenta a preturilor si faptul ca firmele mici reusesc sa incorporeze in portofoliul lor clienti care anterior nu erau accesibili acestora. Pe scurt, un nivel mai ridicat de competenta. Printre principalele instrumente care conduc aceasta transformare se numara urmatoarele: Platforma online pentru avocati: acesta este unul dintre instrumentele cele mai utile pentru cei care au nevoie sa angajeze un profesionist pentru un anumit caz. Persoana care are nevoie de un avocat se inregistreaza in acelasi registru si odata ce a facut-o, poate include datele despre cazul sau, pentru care le cere profesionistului. Avocatii care s-au inregistrat pe platforma trebuie sa depaseasca un "filtru" de verificare a tuturor informatiilor pe care le promoveaza (experienta, profiluri profesionale, date de contact etc.). Aceasta ofera o garantie a calitatii si ofera securitate juridica clientului. Publicitatea pe Google (Google adwords), adica cele mai cunoscute linkuri sponsorizate care apar pe paginile cu rezultate ale cautarii unui anumit termen, pe partea si in partea de sus. Aceste anunturi sunt achizitionate printr-un sistem de licitare si exista deja cateva mii de avocati care sunt interesati de acest tip de publicitate. Apoi, comisia ar trebui sa analizeze capacitatea de comunicare a avocatului sau a firmei de avocatura. Comunicarea acopera multe domenii ale relatiei avocat-client, inclusiv comunicarea dintre consiliul de administratie si avocat, si abilitatea avocatului de a comunica cu membrii comunitatii. Este imperativ sa discutati despre asteptarile dvs. de comunicare in timpul interviului. Pentru o relatie eficienta dintre un avocat asociatii de proprietari si client, trebuie sa va asteptati la raspunsuri prompte la apelurile telefonice, la finalizarea lucrarilor in timp util, la disponibilitatea pentru probleme de urgenta si la actualizarile de stare privind activitatea in asteptare. Ar trebui sa discutati ce tipuri de comunicare vor fi utilizate. Este avocatul disponibil prin telefon sau e-mail? Cat timp este nevoie ca avocatul sa raspunda la apelurile telefonice sau la e-mail? Are avocatul un alt avocat disponibil pentru a prelua apeluri telefonice daca acesta este in afara biroului sau cu un client? Comunicarea dintre avocat si client nu este intotdeauna perfecta, dar trebuie sa va simtiti confortabil cu capacitatea avocatului de a va oferi raspunsuri prompte si regulate la intrebarile dvs. In cele din urma, trebuie sa luati in considerare practicile si taxele de facturare ale avocatului. Taxele percepute de avocati trebuie sa fie rezonabile.

About jojo jojo

Check Also

cum alegi un monitor

Cum alegi un monitor pentru PC

4K sau Led - 19 sau 24 inci? Monitor obisnuit sau TV? Ce ar trebui …

Leave a Reply